طول مدت درمان ایمپلنت دندان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 32
:: بازدید ماه : 94
:: بازدید سال : 906
:: بازدید کلی : 3979

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

طول مدت درمان ایمپلنت دندان
پنج شنبه 26 دی 1398 ساعت 16:25 | بازدید : 141 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

مدت زمان طول درمان ایمپلنت به دلیل عفونت

اگر دندان به دلیل عفونت در ریشه یا لثه خارج شود، درمان می تواند طولانی تر شود. و قبل از گذاشتن ایمپلنت، دندانپزشک شما ممکن است چند ماه پس از برداشتن دندان صبر کند تا عفونت به طور کامل از بین رود. همچنین اگر قبل از نصب ایمپلنت، نیاز به استخوان در فک شما وجود داشته باشد، به پیوند استخوان احتیاج خواهید داشت که این باعث افزایش طول مدت زمان درمان شما خواهد شد.

مراحل درمان ایمپلنت دندان

درمان ایمپلنت دندان معمولاً یک فرآیند دو مرحله ای است. پس از هرگونه درمان مقدماتی، مانند استخراج یا پیوند استخوان، یک پست تیتانیوم در یک محل استخراج جدید بهبود یافته قرار می گیرد، تا در نهایت به عنوان ریشه جدید دندان شما عمل کند. ممکن است پست لانه گزینی کاملاً پوشیده و پنهان شده در زیر لایه ای از لثه باشد (شما قادر به دیدن آن در دهان نخواهید بود). بخیه ها پس از هفت تا چهارده روز به طور معمول برداشته می شوند یا حل می شوند.

مرحله ی اول

بسیاری از دندانپزشکان قبل از نصب دندان های جایگزین دائمی، لثه را تا التیام کامل رها می کنند تا ایمپلنت با استخوان فک ادغام یابد. معمولاً دوره بهبودی از شش هفته تا شش ماه ادامه دارد. همینطور درمان فک فوقانی معمولاً به دلیل نرمتر شدن استخوان، کمی بیشتر طول می کشد. استخوان در فک پایین می تواند متراکم تر باشد و این روند را سرعت می بخشد. ممکن است لازم باشد شما در طی چند هفته بعد از مراجعه به دندانپزشک خود، برای تنظیم دندانهای موقت یا پروتزها، و به منظور بهبود محل ایمپلنت در دندانپزشکی حضور یابید.

مرحله ی دوم

در پایان دوره بهبودی مورد نیاز، اگر در طول عمل جراحی اولیه، اباتمنت قرار نگیرد، روش دوم انجام می شود. این شامل ایجاد برش جدید در لثه برای کشف قسمت بالای ایمپلنت است. گاهی اوقات، ممکن است زمان بیشتری لازم باشد تا ایمپلنت شما فیوز شود و با استخوان ادغام یابد. اگر لثه به خوبی بهبود یافته باشد، دندانپزشک شما بعد از عمل،abutment  را که دندان مصنوعی جدید شما را به پست ایمپلنت متصل می کند، قرار می دهد.

دندانهای جایگزین نهایی معمولاً بین سه تا نه ماه پس از قرار دادن ایمپلنت ها قرار می گیرند. دندانپزشک شما اطمینان حاصل خواهد کرد که آنها به درستی، با دندانهای دیگر شما مطابقت دارند و احساس راحتی می کنند. معاینه منظم و قرارهای بهداشتی برای تمیز و سالم نگه داشتن دندانها و لثه ها به ویژه در اطراف ایمپلنت ها مهم است. و باید هر روز با دقت، به تمیز کردن اطراف ایمپلنت ها پرداخت.

طول درمان و مدت زمان ایمپلنت دندان

طول درمان ایمپلنت دندان

کاشت ایمپلنت دندان فوری  

کاشت ایمپلنت فوری وقتی است که تاج، پل یا دندان مصنوعی در بالای ایمپلنت دندان قرار میگیرد. این بدان معناست که شما می توانید در همان روز دندانهای جایگزین خود را دریافت کنید.

برای اینکه بتوان در همان روز دندان ها را به لانه ها چسباند، مهم است که ایمپلنت ها از ثبات کافی برخوردار باشند. بعضی اوقات ممکن است لازم باشد دندانها را بکشید و اجازه دهید شاخه ها با پیوند استخوانی یا بدون پیوند بهبود پیدا کنند، قبل از قرار دادن ایمپلنت در این مدت می توان از ترمیم موقت استفاده کرد. 

برخی اقدامات احتیاطی بعد از عمل لازم است تا ایمپلنت ها بتوانند با موفقیت در استخوان فک با هم ادغام شوند. همه بیماران برای ترمیم فوری مناسب نیستند و باید در مرحله برنامه ریزی با پزشک خود در مورد این گزینه درمانی صحبت کنند.

پیوند استخوان چگونه طول درمان را تحت تأثیر قرار می دهد؟

اگر دندانپزشک شما توصیه می کند که استخوان کافی برای پشتیبانی از ایمپلنت ندارید، باید پیوند استخوان را انجام دهید. این روند معمولاً مدت زمان طول درمان ایمپلنت شما را افزایش می دهد.

پیوند استخوان جزئی می تواند در همان روز قرار دادن ایمپلنت انجام شود. ممکن است لازم باشد بسته به حجم استخوانی که از دست رفته است، ابتدا پیوند استخوان را در مرحله جداگانه انجام دهید. و سپس قبل از قرار دادن ایمپلنت در فک، چهار تا شش ماه صبر کنید تا استخوان با موفقیت بهبود یابد. در صورت لزوم می توان در این مدت دندانهای موقت ایجاد کرد.

اگر از ایمپلنت ها به خوبی مراقبت کنید، و اگر استخوانی که در آن قرار گرفته است، کافی، قوی و سالم باشد، می توانید انتظار داشته باشید که آنها برای سال های طولانی دوام بیاورند. در حالی که ممکن است شش ماه یک روند طولانی مدت درمان به نظر برسد، اما فواید طولانی مدت ایمپلنت ها مطمئناً می تواند ارزش این انتظار را داشته باشد.

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 




:: موضوعات مرتبط: دنداپزشکی ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , مشاوره رایگان ایمپلنت , مراحل كاشت ايمپلنت دندان , ایمپلنت دندان ارزان , مشاوره آنلاین ایمپلنت , ایمپلنت دندان جدید , ایمپلنت دندان خوب , ایمپلنت دندان دیجیتال , ایمپلنت دندان ایمن , ایمپلنت استخوان تحلیل رفته , بهترین ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان ایرانی , ایمپلنت دندان روش جدید , طول درمان ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان بدون درد , ایمپلنت دندان فوری , ایمپلنت دندان کامل , ایمپلنت دندان جلو بالا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: